sista kvällen på boholmarna




3 km jogg i vackra omgivningar på Boholmarna avklarad i värmen. Ikväll är sista kvällen i våra kompisars fantastiska stuga här. Det har vart avkopplande, mysigt och alldeles fantastiskt. 

Nu blir det en proteindrink (middag vid 17 så jag tar en som kvällsmål nu, bra skjuts för kroppen inför natten), dusch och sen nattinatt. 

Imorgon ringer klockan 05.15 och bilen går mot Ekerum. Efter jobbet ska jag ta tåget till torpet och få träffa mina älsklingar igen! 

Kram på er! 

Ps. Nya shorts! Såna där med tights och shorts i ett liksom, tunna och sköna, 249 kr från stadium. 
#1 - - Marine:

Inspirerad av dig har jag nu varit ute och morgonsprungit 3 km. Varför vänta till hösten och varför skylla på värmen som jag gjorde i tidigare kommentar?
Appen Seven minutes är nu hämtad och den ska jag köra ikväll.
Nu ska jag också bli stark, slå långa drivar och orka mer💪
Ha det så skönt i torpet! Hälsa alla!

#2 - - Marine:

Inspirerad av dig har jag nu varit ute och morgonsprungit 3 km. Varför vänta till hösten och varför skylla på värmen som jag gjorde i tidigare kommentar?
Appen Seven minutes är nu hämtad och den ska jag köra ikväll.
Nu ska jag också bli stark, slå långa drivar och orka mer💪
Ha det så skönt i torpet! Hälsa alla!

Svar: Grymt bra mamma, hejja hejja!!! Svett är bara fett som gråter som Paolo säger. Kram!!
friskaflamman

#3 - - Anonym:

om man äter middag vid 18 och sedan tränar, borde man äta något mer senare på kvällen då? LÄR OSS ALLT OM UPPLÄGG MED KOSTEN!

Svar: Absolut!! Kroppen behöver bränsle innan träning (tex middag vid 18) och sen återhämtning efteråt, men det ska ju inte vara 6 rostmackor med ost :) tex kvarg med bär och lite nötter och kanske 2 kokta ägg! Det är toppen! Ska försöka skriva mkt om hur jag gör och försöker tänka. Kram!
friskaflamman

#4 - - u:

Vi hälsar tillbaka:-) Marine