idag hände det

Alltså, lyckan är total. Förra veckan kände jag mig verkligen tillbaka på ruta ett gällande träningen. Hade inte rört på mig på länge, halsont som vägrade ge med sig, kände mig svag. Men så joggade jag 3 kilometer vid 2 tillfällen, och så vågade jag mig tillbaka till Crossfit-lokalen. Crossfit är heltklart den jobbigaste träningsformen jag någonsin kört, så det är precis så....VÅGA sig tillbaka. För man vet att kroppen kommer få sig en käftsmäll, typ. 
 
Så körde jag crossfit i söndags, i måndags och så idag. Och nu känner jag mig redan så jäkla stark - man MÅSTE upp ur soffan och få den där käftsmällen!!
 
Idag klarade jag dessutom något jag alltid drömt om. Klättra upp för ett rep, ända upp i taket. Typ 5-6 meter kanske. Det gjorde ont i händerna efter många försök, och jag har brännsår även på fötterna, och det var inte speciellt vackert, men jag klarade det! YEY! Film på detta mirakel ligger på min instagram (friskaflamman). 
 
Puss från en MYCKET lycklig och endorfinfull flamma. 
 
Nu: återhämtning i form av soldatens ärtsoppa (bra snabbmat och av Paulun mkt godkänt!), ett paket kalkon och en mandarin. Smarrigt!  
 
#1 - - Marine:

Fasen vad bra och starkt! Har sett filmen. Jobbigt uppför men verkar läskigt nerför?
Gymet är ursnyggt!!!

Svar: Ja när man är däruppe så var det lite läbbigt nedåt :) kram
friskaflamman

#2 - - Camilla :

Heja dig! Inspirerande! Vill så gärna prova Crossfit men känner att 'mammakroppen' behöver bli starkare för att jag ska våga...😊

#3 - - Max:

Härligt! Bra jobbat o starkt!

Svar: Tack!! :)
friskaflamman

#4 - - Terese:

Håller med ovanstående... Riktigt imponerande! Fasen vad starkt jobbat!

#5 - - Anna E. :

GRYMT! 💪