imorgon smäller det

Här hemma går jag runt i högklackade skor (förebygger skavsår), sköljer vinkaraffer, dubbelkollar körscheman, nervösar lite, och stressar lite. Det är många punkter som ska prickas av inför ett bröllop. Allt ifrån barnvakt till beställa blommor, välja vin, kontakt med diverse människor och ja herregud. Sitta i ett rosa moln och njuta så här dagarna innan är knappast det man gör. Jag och A har typ sett knappt varandra senaste tiden haha. Vi bara går om varandra och prickar av dom där punkterna på varsitt håll :) 
 
Men ikväll ska vi checka in på hotell. Ligga och prata och snacka ihop oss...ut med stressen - in med bara ännu med pirr pirr och pirr. Och så vaknar vi till den där dagen som vi längtat till så himla länge!! Och tänk att jag dessutom ska byta efternamn, få en jättefin ring och att vi ska iväg på en liten mini-honeymoon på måndag. Vilka trevliga bonusar asså! 
 
Imorgon blir jag fru! :)
 
#1 - - Anna E. :

Åh, stort lycka till! ❤

#2 - - Louise:

Stort tillykke kære B;-) Ønsker jer den mest vidunderlige dag i morgen! Kys

#3 - - Ekberg:

Hoppas att dagen blir allt ni önskar...

#4 - - Ann:

All lycka, glädje, pirr, glädjefnatt, glädjetårar, dans, god mat, familj, vacker man, vänner, blommor, älskade barn, vackra kläder, mini-honeymoon, vackra ringar, solsken, vacker fru, några droppar regn i kronan, musik, välsignelse å KÄRLEK önskar jag Er imorgon på Kärlekens dag!!!!

#5 - - Pernilla Lundström:

Grattis till er på den stora imorgon! Jag hoppas ni får en underbar dag och ett härligt skrattfyllt liv tillsammns!<3

#6 - - Karin:

All lycka till er! Önskar er en magisk dag imorgon, kram

#7 - - Lin:

Hoppas ni får en fantastisk dag fylld med kärlek!
Puss

#8 - - Caisa:

Önskar dej den bästa av underbara dagar !
Stor kram POMP caisa