ludvig 5 månader

Nu kan jag rulla runt...
Mina första två tänder har kommit...
 
Och så har jag lagt fem miljoner av min storasyrras tjuvnyp på minnet som hon ska få tillbaka om ett par år ;) 
 
#1 - - Anonym:

Stort grattis till historiens gladaste kille!!!

#2 - - svärmor:

Grattis på 5 månaders dagen, ditt glada skratt gör mig så glad. Och Lovis du får passa dig, brorsan kommer att ge igen. Stor kram till er.

#3 - - Louise:

Gud hvor er han dejlig... Sikke en vild udstråling! Ligner mor og søster på det punkt;-)Kram Bunny

#4 - - Mammanmax:

Duktiga killen:) så söta de är!!!

Lion har fått så mycket smällar och knuffar av Linus, men nu när han är 2 märks det att han ger igen... Man ser ofta hur det är han som försöker ta leksaker från storebror, slår och knuffas först. Ibland liksom smyger han fram och får till en liten smäll. Tror han vill ge igen lite nu när han kan... Förhoppningsvis lägger det sig om ett tag och att de lägger ner sånt beteende och har kul istället:)

Kram kram
(Förresten, när är det det är dags för den stora dagen??)

#5 - - Tessan:

Vilka sötisar, ja lilla skruttan får passa sig snart kan lillebror ge tjuvnyp tillbaka!! Kram på dig!

#6 - - Moster Yvonne:

Åh, vad Ludvig har förändrats! Vad fin och charmig han är. Ja, söta systern får nog se upp, någon lurar på hämnd framöver.
Kramar