lite resfeber

God morgon allihopa!
 
Här hemma är jag i fas med allt POMPdeLUX så jag har barnen hemma på fömiddagen och gosar lite extra. Känns så tufft att lämna lilla Ludvig hemma när vi ska till Gran Canaria.
Men jag MÅSTE fokusera på hur mysigt det blir att åka med Lovis, och inte på att jag är en dålig mamma som bara åker med ett barn. Ludvig och A kommer ju ha sååå mysigt här hemma också. 
 
Nu ska vi packa det sista och sen ta flyget upp mot Stockholm. Ikväll ska vi få träffa Cissi & Therese också som kommer till Lina och hänger med oss. Yey!! 
 
Öland svämmar över av pumpor så här års. Det är så fint tycker jag...
Den här tavlan i rispapper köpte jag 2001 när jag reste jorden runt med Jocke.
Ett minne för livet som har en fin plats i vårat vardagsrum. Om jag blundar så ser jag framför mig hur vi står där på marknaden och prutar. 19 år var jag bara då...
Min lilla prins på sin tron :)
Lykta från paradisverkstaden här på Öland 
Min kompis Marie, som är the queen of allt som har med pyssel och inredning att göra, lärde mig att man kan ställa blommor i enkla papperspåsar, så fint va? 
#1 - - Mamma Mindy:

Härlig bild på din goding i stolen :)

#2 - - Ann:

Ha nu en underbar resa!!! Härligt att få kvalitetstid med lovis! Kramar!!!

#3 - - Max:

Ha en jätteunderbar resa! Skönt att bara fokusera på ett barn o få resa med en vän.