bilder från Em…..

Micke och Kalle förbereder en av middagarna....lammracks! Så gott och smakade inte som kofta :) 
Några av barnen (själv var jag barnfri första 2 dagarna) pärlar, det gäller att hålla tungan rätt i mun...
Henke och lilla Vera softar på luftmadrasserna. Dom flöt vi på ned för Emån, våran 'rutt' tar ca 45 minuter och det är så rogivande. Vi ligger 2 och 2 och pratar, så mysigt. 
Det vankas fördrink! 
Nyblivna, underbara föräldrar till lilla Vilma! 
Den vackra Lina, så fin på både insida och utsida. Den mest omtänksamma man kan tänka sig! 
På väg upp till huset igen efter ett dopp...
Lina och härliga Maja som jag träffade för första gången! 
Huset (oh well, kortsidan av det :)) 
Arvid och Vera
Micke och söta hunden Frank!
Min barndomsvän Viktorias lilla sötnos Theo! 
Och så jag och Viktoria. Har känt varandra i 27 år, underbart! 
 
#1 - - Anna E. :

Underbara bilder! 💕

Svar: Tack sweetie! <3
friskaflamman

#2 - - Vickis :

❤️️ ❤️️ Underbar vecka med er. Så glad att få träffas med er alla. Det gjorde mig lycklig