en liten updejt

Hej alla fina! Det har vart lite fullt i flammans huvud senaste tiden. Och när jag är lite ur balans och hjärnan är full, då finns det för mig ingen plats för struktur gällande mat och planering. Alltså ingen plats alls. Min hjärna är verkligen full.
 
Helt plötsligt står jag och äter barnens hönökakor med smör och leverpastej till frukost, beordrade A att köpa med sig smågodis hem från affären (vaniljfudge - NU!!) serverar pannkaka med sylt till hela familjen (annars brukar vi äta mer...ja....näringsrik mat). Det där är ju något jag verkligen måste jobba med. Varför ska jag göra sämre val bara för att jag inte är i balans? 
 
Men nu är planen så här: Tillåta det hela vara lite kajko för att om några dagar vända om och styra mot målet igen. Jag mår mycket bättre när det är ordning på törpet. Senaste dagarna har jag haft halsbränna, ont i magen och vart trött. Där fick jag för vaniljfudgen och mackorna fulla med luft..... Ska rensa lite i huvvet och så blir det bättre snart! 
 
Kram på er!
 
Bilder från torpet, linne från H&M. Shorts Filippa K (14 år gamla, herregud där kan vi snacka kvalitet!!!). 
 
#1 - - Anna E. :

Om det är till någon tröst så lever din inspirerande person vidare här, även nu när du inte "hörts av" här på bloggen. Har haft Lina Nilsson här idag och vi pratade om dig. Hur du inspirerat mig och jag nu henne.

Jag tänker på dig flera dagar i veckan (värsta beundraren.. 😉), och tänker att du fixat det, då gör jag det med. Och på alla tips du gett i bloggen (inte ta om, Pauluns supergröt, bär/frukt i stället för sylt, det blir inte godare för att man tar mer, kvarg etc.) Jag är stabil i mitt sug, jobbar bort dåliga vanor, tränar 7 minuter/dag - allt tack vare dig!

Så att du svackar lite nu gör dig bara mänsklig och ännu bättre! (Missförstå mig rätt).
Hoppas du får mindre att tänka på snart och att du hittar tillbaka mot målet. Och att du fortsätter vara inspirerande och underbar! ⭐️

Svar: Nu börjar jag ju nästa lipa! Tack snälla Anna för dina fina ord!!! 😍😍😍😍
friskaflamman

#2 - - Anonym:

Du är så himla duktig ändå och roligt att läsa din blogg för att du delar med dig även när du inte är så "duktig". Verkligheten liksom :)

Mer frukost- och mellanmålstips vill jag ha. :)

Svar: Tack! Och jag ska tipsa om mer sånt! kram!
friskaflamman

#3 - - Ann:

Tänk att man får ha svackor kära!!! Jag hejjar på ditt lag, du är så förnuftig i dina tankar trots kaos i huvet!!! Många kramar!!!

Svar: Kram tillbaka och tack!!
friskaflamman