syskonkärlek

Nu är det liv i luckan vill jag lova. Det är fullt ös dagarna långa med dessa två. Dom ryker ihop ofta, om leksaker eller andra frustrerande grejer ;) Men därimellan, så finns det stunder som är så jäkla gulliga.....där det verkligen syns att dom älskar varandra. Lovis frågar efter Luggvigg det första hon gör på morgonen. Bilderna är från en sen sommarkväll i torpet förra veckan. Sötnötar, eller hur? 
#1 - - Anonym:

Så fantastiskt underbara! Och vilka bilder.

Svar: Det var tacksam miljö och tacksamma bebisar 😍😍
friskaflamman

#2 - - Anna E. :

Så jäkla söta! ❤️ Känner igen fenomenet.. 😘

Svar: Ja fenomenet slåss vs kramas 😊 typ
50% av varje 😍
friskaflamman

#3 - - Marine:

Vilka fina bilder och så roligt de har med varandra!
Gulligt att Lovis frågar efter Ludvig när hon vaknar.
Räknar dagarna till jag får träffa dem/er!

Svar: Dom längtar efter er också! Men snart ses ni! Kram!
friskaflamman

#4 - - Tessan o:

Helt underbara bilder, syskonkärlek när det är som bäst:) kram

Svar: 😍😍 eller hur! 😍
friskaflamman

#5 - - C:

Så söta!! ❤️

Svar: ❤️❤️
friskaflamman

#6 - - Ellen:

Så himla fina bilder å väldigt söta barn!😘

Svar: Tack vännen!
friskaflamman

#7 - - Ingsan :

Så fina och härliga ungar! Kram!

#8 - - Moster Yvonne:

Så härligt borde alla barn få ha det!
Livskvalitet.
Kramar till Lovis & Ludvig

Svar: Ja det slår mig också ibland, alla barn som har det så svårt. Jag har lust att ta hem alla och pyssla om dom. Kram
friskaflamman

#9 - - Anonym:

Så fina bilder på mina minsta gpdimgar.Kram farmor

#10 - - anonym:

Så fina de är! Efter plåster-perioden kommer prinsess-perioden...:-)

Svar: Haha den ser jag fram emot!
friskaflamman