en tonåring och en sovvägrare

Go morrn! Igår var jag ute med mitt klädentourage hela kvällen, hemma hos Denise, det var mycket trevligt!! Det var en härlig skara tjejer där som gillade kläderna och fixade så jag kom hem med försäljningsrekord!
 
När jag kom hem vid 22-tiden var jag tröttare än tröttast. Då satte Ludvig igång, och gav sig inte förrän efter midnatt. Då slocknade både han och jag i en väldigt konstlad ställning i soffan. Detta var också efter Lovis vid 23-tiden fått flytta över till våran säng, men istället för att somna - tjuvstartat ipaden och surfat runt i en timme innan vi kom på henne. Tonårsfasoner på 2,5-åringen i huset!!
 
Sen tyckte Ludvig att det var festligt att vakna vid 05.10 också. Då satte jag på teletubbies och först vid 06 började vi prata. Om natten såklart. Så här får det helt enkelt inte gå till.
  
Over and out från eder flamma! Puss puss!
 
#1 - - Ann:

varma kramar å hoppas på att ni kanske kan få en liten stunds vila idag!

#2 - - Sara Silfver:

Emelie, du har en dubbelgångare!
Du har säkert hört det förut men herregud....varje gång jag ser Therese Johaug så tänker jag på dig! Så lika!

Kram på dig från Skåne!

Svar: Det tar jag som en komplimang!!! VAr tvungen att googla men nu vet jag hur hon ser ut :) tack gulliga Sara, hon var jättesöt :)
friskaflamman