batman på besök

God morgon vänner! Vi har det skönt och mysigt i torpet trots lite dramatik. 

1) Ett elakt och surrande getingbo vid entrén! Anticimex kommer i dagarna (jag allergisk, Ludvig och A har redan fått två stick var...) 

2) Jag möttes av en fladdermus inne i köket i måndags kväll!! Det blev full kalabalik på flamman må ni tro. Min hjälte A stängde tillslut in sig själv och fladdermusen i sovrummet och fick efter ca 30 min ut den genom fönstret. Det är spännande typ jämt :) 


Strandhäng vid Vättern igår och 25 c i det klara vattnet, härligt! 

#1 - - Ingsan:

Härliga bilder! Mindre härligt m getingbo! A hade fått fullständig panik, han har fobi:( Vi är också vid Vättern, straxt utanför Karlsborg, så fint och mysigt! Hoppas ni får fortsatt fina dagar, kram på er!

#2 - - Susanne i Umeå:

Usch för getingar! Fladdermus lät lite mer exotiskt men fy vad rädd jag blivit. Tur att din A fick ut den.

Linnet passade bra! Ha det bra :-)