festdags!

God kväll alla fina bloggvänner! Imorse var jag på ett riktigt mördarpass på Kalmar Crossfit, kan lova att jag kommer ha svårt att gå några dagar framöver. Har redan ont men det är inget mot det som komma skall :) Det var crazy och kul. Och idag kära ni, är en väldigt speciell dag, min bästa vän Lina och hennes Henke har fått en liten flicka!!! STORT grattis och all kärlek till denna nya lilla familj! <3<3<3<3
Nu ska jag iväg på fest på Ekerum! Det blir ett jättepartaj som traditionellt hålls varje år efter en stor scrambletävling. Tänkte visa er min outfit, kolla hur bra det gick för mig att ta såna bilder haha! Klänningen är från Lindex! Kram! 
 
 
#1 - - Marine:

Grattis Lina och Henke!!! Så rolig nyhet!
Ha det så trevligt ikväll på festen Flamman! Klänningen klär dig verkligen!
Kram

#2 - - Jessan:

Du är så fasligt snygg i rött! Ha en trevlig kväll, hlsn från Örebro

Svar: Tack snälla!!! ❤️❤️❤️
friskaflamman

#3 - - Anonym:

Å vad fin du är vännen! Så snygg! Och håret!!:) kram Therese A

Svar: Tack fina!! 💕💕
friskaflamman

#4 - - Anna E. :

👌 Vissel, vissel!

#5 - - Ann:

välkommen lilla nya bäbis!
Wow, flamman är on fire!!!! Grymt snyggt!

massa kramar <3