imorrn blir det bil

Nu blir det sängen och öronproppar, A tar natten med barnen = jag är pigg för att köra till Stockholm imorrn. Hela familjen ska med och vi checkar in på Clarion Arlanda imorrn kväll (flyger till fuerteventura på söndag morgon). Tack snälla Lin för att du hjälpt oss med hotell! Och innan vi kommer så långt ska jag få träffa och krama min bästaste Lina, på ett litet stopp hemma hos dom. Längtar tills imorrn! Natti och kram! 

Inte mycket träning denna vecka (gammal bild) men from söndag blir det andra bullar!! Ska bli sååå kul!



#1 - - Max:

Hoppas du fick sova mycket inatt så du var pigg för att köra. Underbart väder här i Värmland, så idag blev första utelunchen efter lek o träning vid elljusspåret. Glöm inte att tiden ställs om till sommartid så ni missar planet =) Ha en skön semester!

Svar: Du, jag var såååå nervös att vi skulle missa flyget pga tidsomställningen!! Hade 4 olika alarm och väckningar :) Men det fick ju bra. Hoppas värmland fortsätter leverera sol och vår till dig! kram!
friskaflamman

#2 - - Lin:

Ha nu en underbar resa! Pöss

Svar: tack vännen! :)
friskaflamman

#3 - - Ann:

Hoppas hela resan med olika etapper har gått fint! Kör hårt nu, å blanda med vila å mys med fina familjen!! Kramar <3

Svar: Vi har kört järnet! Peppade varandra och alla körde olika. Vissa ville simma, andra spela tennis, och så jag som älskar 'stationsträning' och styrka :)
friskaflamman

#4 - - Ann:

Hur många är hela familjen förresten? ;)

Svar: Mamma, sören, och så hans barn. 6 vuxna och 4 barn! Stort gäng!
friskaflamman

#5 - - Anna:

Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Jag är helt beroende. Det är så skönt att plugga in öronpropparna djupt i öronen när man går och lägger sig. Blir så tyst och skönt när propparna expanderar i öronen. Har jag inte propparna i öronen så ligger jag och stör mig på alla små ljud. Vaknar också väldigt lätt. Med öronproppar så somnar jag direkt och sover mycket djupare när jag vet att jag inte kommer att bli störd av ljud på hela natten. Öronproppar är helt underbart. Kan verkligen rekommendera alla att testa.

Svar: Ja visst är det skönt!! Jag har det bara dom nätterna då jag och A har gjort upp vem som tar barnen (ja när han tar barnen)…och vi kör ungefär varannan natt. Han gillar inte att ha proppar, men det är nog en vanesak. Jag älskar att 'stänga av' precis som du :) kram!
friskaflamman

#6 - - ann:

ååå va jag längtar efter uppdateringar på hur ni har haft det på resan! (Bra hoppas jag såklart!!!) Massor me Kramar, här är det vår, men med regn just nu!

Svar: Nu äntligen kom uppdateringen! Förlåt för att det dröjde vännen å kram på dig!
friskaflamman