god fortsättning!

God fortsättning allihopa! Det blev en liten blogg-semester för mig i helgen men nu är jag tillbaka igen. Jag har firat i dagarna tre med min underbara och gulliga familj i Södertälje, julen har vart supermysig! Hoppas ni har haft en fin jul också! Det enda jag har saknat är min andra halva som heter A, men från och med nästa år ska vi fira tillsammans :)

Nu väntar jobb i tre dagar innan jag och A drar iväg till Chicago. Jag längtar efter att bara få rå om varandra, sitta på fik och kolla på folk, shoppa, och välkomna det nya året!


A tittade till torpet, va fint det står där mitt i all snö va?


Här är utsikten...rofylld och raka motsatsen till vårat hem på ringvägen...:)


Och hem kom han igår, med en kasse full med julklappar från svärmor! Vi fick en massor med fint som kommer passa fint i torpet: En bricka, kudde och handdukar till och en gullig skylt. Så sockersött, visst har min svärmor bra smak!?
#1 - - Ann:

Kära vän! Härligt att du haft en bra jul!

Vore kul å höras innan ni beger er ut på resande fot igen! Jobba lugnt!

kramen

#2 - - Marine:

Underbart gulliga julklappar ni fick att ha i torpet! Min kvarglömda ryggsäck är nu upphämtad i Södertälje och ordningen är återställd. Jag tycker också att vi har haft en härlig jul! Vi hörs innan ni far iväg. New York har fått massor av snö och deras flygplatser är stängda idag. Hoppas nu att inte snön drar mot Chicago!! Kram

#3 - - svärmor:

Roligt att ni gillade julklapparna. Ha det nu så bra på eran resa, och man får bara hoppas att inte snön ställer till det för mycket. Jag lovar att titta till torpet. Kram