mors dag i paradiset

Idag firade vi mors dag ute på Resarö, väldigt traditionsenligt :) Det var skönt att lämna stöket hemma bland flyttkartonger och kaos för att åka ut till lugnet i skärgården.

Mamma hade köpt en tung rockring och två små som var grymt bra att träna med. Ja jag kunde ju inte rocka, men jag kunde prova armringarna iallafall och det var väldigt jobbigt! Jag ska också köpa rockring sen och köra med ute på terrassen eller i torpet.


Riktig sommarmat, mysigt fast vi fick sitta inne för det regnade..


Jo rå, lite träning på maten så :)


A med kusinernas gull-hund Ginny


Hjääääälp, visst ser det ut som jag har en badboll i magen!? :) Pyret, du växer väl inte och blir 'för' stor?
#1 - - G:

Pyret blir precis så stor som han/hon behagar, bebisar gör som de vill inne i mödrars magar..;-)



Har du tänkt på att nästa år så..blir DU firad denna dag! =)

#2 - - G:

Pyret blir precis så stor som han/hon behagar, bebisar gör som de vill inne i mödrars magar..;-)



Har du tänkt på att nästa år så..blir DU firad denna dag! =)

#3 - - Svärmor:

Mycket fin badboll tycker jag. Hoppas den minskar snart. Kram