morot

När Therese var här på besök köpte jag den här fin-fina västen på Gårdby lanthandel. Hon tyckte jag skulle spara den tills bebisen var här, som en liten morot och present till mig själv liksom. För lång och trogen preggo-tjänst :)
 
Morötter är bra tycker jag! Klart man ska leva för dagen, men ändå kan det vara härligt att ha mål och saker att se fram emot! Så nu funderar jag på om jag ska sätta upp lite andra mål. Typ 'när jag har gjort ditt och datt (måste komma på något bra) så får jag gå till frissan! :)'
 
Än har jag dock inte invigt den, måste komma på vad jag ska ha under först..........Tycker den är så fin!!
#1 - - Lin:

Jag har en exakt likadan vöst som jag köpte på Lindex för typ 3 år sedan på super rea..Jag har dock inte hittat nåt att ha under än, så min har jag aldrig använt:-) Men den är riktigt fin!! Bra med morötter! Puss