smart smäller det

Imorgon går vi in i augusti och det är verkligen månaden med stort M! Jag blir nämligen fru Sjölander den 31:a och hujeda mig så pirrigt det känns. Det är mycket att planera och mycket att stå i. Men all planering ska ju resultera i en sak: att jag och A får njuuuuuta denna dag! 
 
Vi kommer ha ett bröllop i mindre format. Det blir bara familjen och närmsta vännerna på plats. Nu när vi köpt drömhuset så har vi inte möjlighet att ha det så stort som man kanske egentligen önskat, med alla nära och kära som man skulle velat ha haft där. Men vi hoppas det blir en dag full med festligheter och alla kommer såklart finnas med oss i tankarna! Vi gifter oss i Räpplinge kyrka på Öland och festen blir i en del av Borgholms slottsruin. 
 
Och ni kära bloggvänner, ni tänker väl på mig när jag står där framme vid altaret och säger JA? :) Kommande dagar ska vi träffa prällen, kolla kyrkan, prova klänningen (A får naturligtvis inte se den innan bröllopet) och styra upp det sista gällande maten. Men. Jag är ganska cool. Inte så bridezillig så man kanske kan bli hihi. 
 
 
#1 - - Lin:

Vi hade oxå ett litet bröllop om man gemför (ja det beror ju på vem man gemför med såklart) våra andra vänner som hade gift sig. Men det var en kanon dag med närmsta familj och många vänner. Jag tycker att det är skönt med lite mindre, så man får chansen att umgås med alla. Jag är säker på att ni får en super dag, passa på att njuta o strunta i småsaker som kanske inte blev exakt som ni hade tänkt. Det är ju en del av charmen det med:-) Ska bli super spännande att få se dig som brud! Ser redan fram emot bilder! Puss