morrn morrn

God morgon allihopa! Hoppas ni får en fantastisk fredag! Igår var jag och tränade crossfit och det kändes fantastiskt, så himla peppad är jag nu. Det är ju vetenskapligt bevisat att mår bättre av träning (endorfiner mm) och det är SÅ tydligt tycker jag. Idag är jag som en ny person, jämfört med när jag inte kommer iväg, tar mig tid mm. Och crossfit tycker jag är så jäkla kul, all in liksom!!
 
Vad ska ni hitta på i helgen? Kram!
 
 
 
#1 - - Anna E. :

Härligt, och ja, du strålar verkligen! ⭐️

I dag ska jag på bokklubb, men det blir poolhäng/middag/bokklubb, så extra allt liksom! 😄

Njut av helgen, kram.

#2 - - anonym:

Här blir det Liseberg, utan barn!!

#3 - - G:

Är på jobbet,var annars..? ;-) Avrundar sen dagen med Skadevi Cup i fotboll - Joel spelar (hela helgen, om det går bra för dem).

#4 - - svärmor:

Ja idag skall jag ta med Algot och Wilmer på Skadevi Cup, hoppas att vädergudarna är med oss. Sedan blir det nog en sväng till Torpet. Ni får väl besök av Anton i helgen? Hälsa alla och kram till er.

#5 - - Marine:

Jag ska fira att min semester nu börjar!
Vi har Sörens barnbarn hemma fredag-lördag och Gustav vill nog gärna facetima med Lovis lite. Vi kommer att ta med dem en sväng och hälsa på, på Resarö där vi blivit lovade en sill-lunch.
På söndag väntar golflektion. Vi åker till England på måndag och jag måste snabbt lära mig att slå från halvmeterhög ruff. Kram

#6 - - Moster Ulla:

Vad är crossfit? Nåt man kanske måste prova...och sedan äta kvarg?
Jennie och jag ska spela golf, "två generationer" i morgon. Vi slår vart annat slag. Jag vilar mig i form idag. Övat lite på rangen dock. Jennie är idag på "pysselkurs"!!! Så hon över inte alls.....
Håll tummarna!! Kram