crossfit

Veckan på Playitas kommer (om allt går enligt planerna) bli full av träning. Så nu tänker jag att jag kommer vara i såååå god form när jag kommer hem (ja allt är ju relativt, och man får ju hoppas hihi) :)
 
Men då gäller det att smida medans järnet är varmt, och det är tid för förändring…..Ny typ av träning ska ju vara bra för sin utveckling och man får ju göra sitt bästa för att 'chocka' kroppen lite :) Den får inte vänja sig liksom, då lägger den sig i 'bekvämläge' och inget händer.

Så jag har anmält mig till en baskurs på Crossfit Kalmar! 8 tillfällen på en månad och sen får vi se om det var något för mig (jag tror och hoppas det). SÅ superduperduuuuuuuuper-taggad!!
 
 
#1 - - Max:

Vad härligt med en semesterresa full av träning! Skulle jag också behöva. Crossfit skulle jag också vilja prova på. Får hoppas de passar dig. Trevlig fredag på dig!

Svar: Trevlig fredag och helg tillbaka vännen!
friskaflamman