fullt ös innan avresa

Hej fina vänner! På söndag åker vi till Fuerteventura och ska bo på Playitas som är värsta coola träningsanläggningen! 
 
Så det är fullt ös här hemma med jobb, Pompdelux (sålt för 215.000 kr senaste månaden, helt galet), trotsiga barn, packning, tvätt, hinna med, andas. Det kommer sitta SÅ fint med miljöombyte och lite lediga dagar tillsammans kan jag säga!!!
 
Jag återkommer så fort jag får tillfälle. Vi har datorrummet låst just nu, när barnen är hemma. Lovis vill helst sitta framför YouTube och kolla Barney dygnet runt - men det får hon inte......
 
Så. Hej så länge så hörs vi senare - nu ska jag kuta till dagis och hämta! Aaaaaaandas!! :) 
 
Kramis! 
 
Playitas, här ska vi bo from söndag! 
 
#1 - - Anna E. :

Men din försäljning är ju HELT otrolig Emelie! 👏 Grymt!

Svar: Tack! Ja det är lite galet. Och det är ex moms dessutom så jag har dragit in storkovan (till pomp om inte annat :)) !!
friskaflamman

#2 - - Marine:

Vilken fin bild! Var har du hittat den?
Jag är laddad som tusan inför resan och har så smått börjat packa. Ska bli helt underbart att vara tillsammans med er alla en hel vecka!

Svar: Den googlade jag fram :) vi packar också för fullt nu. Längtar massor! Kram!
friskaflamman

#3 - - anonym:

Hoppas ni får en toppensemester! Passa på att andas och njuta! Kram kram

Svar: Tack snälla! Det ska vi göra :) kram tillbaka!
friskaflamman

#4 - - C:

Åh så härligt!! Kommer bli underbart...
Puss

Svar: Ja det ska det....kram på
Dig!
friskaflamman

#5 - - Moster Ulla:

Oj vad alla flyger och far just nu bland släkt och vänner! Ha det så jättebra och ta det "piano". Härligt med semester och barnen kan bada!! Härligt för dom och för er också, att bada alltså. Hälsa övriga släktningar! Kram

Svar: Det ska bli såååå skönt att slippa overaller, kläder, kängor och allt bök med barnen (som är om vintern). Bara ta på badkläder o sticka ut. Ljuvligt! Jag ska hälsa, stor kram och hoppas helgen blir fin 😍
friskaflamman

#6 - - Tessan O:

Va underbart det ser ut! Ha en fantastiskt skön semester njut och hälsa! O vilken säljare du är :) kram

Svar: Tack snälla! Familjen hälsar tillbaka, stor kram från säljaren ❤️❤️
friskaflamman

#7 - - Ann:

Ha en underbar semester! önskar jag kunde följa med i väskan ;) kram puss

Svar: Tack fina! Å
Trevlig helg! Kram kram!
friskaflamman